Fredag 6 mars

Tillbaks till verkligheten på jobbet igen så nu har jag inte längre någon koll på vad som händer i lägenheten på dagtid. Mötte Balcona i dörren i morse och de skulle slutföra det sista under dagen -sedan är det klart! Vi ska bara ordna med slutbesiktning och där har vi en kontakt sedan förra omgången av balkongbyggen i föreningen.

Karos gäng skulle måla färdigt idag och bygga en sockel in till tvättskrubben. Det fattades några lister i bastun och silikon på dörrfodret och det vore toppen om de smådetaljerna blev klara idag så att det bara är justering av golvbrunnen kvar nästa vecka.

Provbadade igår! Superbra tryck i duschen! Det var det inte i den gamla så jag är mycket nöjd. Men som jag skrivit innan - det känns nästan overkligt att det snart är klart och att vi ska bo och använda detta badrum. :)

Ikväll ska vi se Babben och Loa Falkmans teater med A och PN så jag publicerar dagens bilder först imorgon.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0