Nu är jag trött på...

... att inte kunna ta nya bilder som visar framstegen! Vad de har pysslat med idag är en gåta och inte är det att lägga klart och foga klinkret iallafall. Det ser i princip ut som i fredags så på en vecka har de kilat och spacklat fast nästan hela golvet - that´s it. Suck! Agerade arbetsledare idag när jag kom hem halv fyra. De stod då och väntade på Big bagtransporten som skulle komma och hämta säckarna på gatan och jobbade de under tiden de väntade - NEJ. De fick nog lite dåligt samvete när jag kom hem för en av dem drog igång vår gamla dammsugare och körde med den en stund. Den låter för övrigt som en traktor med hål i avgasröret, eller nåt i den stilen så det var inte många sekunder de stod ut med tjutandet. Hittade dem en stund senare nere på gatan dit de hade förflyttat sin väntan. I trapphuset stod vår långa bänkskiva, levererad och inburen så jag gav helt sonika och totalt wild and crazy (?) order om att den skulle bäras upp och ställas utanför vår dörr och det material som fortfarande står där skulle bäras in. De nickade glatt och försvann in..

När jag kom hem var Big bagarna borta, bänkskivan inburen i vardagsrummet och materialet kvar i hallen. SKÖNT att de inte tog tag i allt på samma dag! Det vore trist om de bränner ut sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0