Tack för inlägget, Tzz! :)

Fick följande kommentar på inlägget om Wallputters från Tzz:

Jag har följande argument:
1 - Ni är värda den!
2 - Konst får kosta lite om man känner i hjärta och själ att man verkligen gillar det.
3 - Kan man köpa en 46tum TV så kan man köpa denna tapet (detta är nästan det starkaste argumentet!)
4 - Man mår bra av att unna sig fina saker då och då
5 - Bara för att ni är så goa

TACK! Underbart med support! Det hela måste bara landa lite mer hos TU först.

KB - tro inte att jag INTE har tänkt tanken att helt enkelt kopiera upp den på väggen. Tzz, jag har tänkt fråga dig om du vill måla men så har jag vissa skrupler inför en eventuell försäljning av lägenheten. Tycker inte det känns helt hundra att "sno" ett motiv som är så pass udda och känt och ha det på en så öppen plats i lägenheten. Det är ju typiskt en sådan detalj som fotas inför försäljning.

Kommentarer
Postat av: Stina

Håller ju givetvis med Tzz på alla ovanstående punkter. Men min första tanke var, smålänning som jag är, att den kan ju inte va helt svår att måla själv på väggen.....

2009-07-14 @ 11:11:08
Postat av: Stina

Hm, jag kan förstå att du inte tycker det känns helt hundra att sno motivet, men du skulle ju kunna "ändra" ngt. Personligen skulle jag nog "ansa" (läs: inte måla alls) kroppshåret på gubben som står överst! :-) men det är jag det...



Sen kan man ju alltid måla över allt inför en försäljning...

2009-07-14 @ 13:44:23
Postat av: Tzz

Tssssssss..... vad kul! Samma tanke har jag om en lampa jag vill ha till Tullans rum.

OM ni säljer och när så kan man ju måla över det och man behöver ju inte göra det exakt likadant... eller?? Jag hjälper gärna till att måla men tala inte om för Grannen här hemma att vi gjort det... han jobbar ju med material rätt och skulle bli arg på sin ordentliga granne om han fick höra något sådant förfärligt ;)



Pusse

2009-07-14 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0