Torsdag 19/2

Vaknade av kakelsågens ljud i morse och insåg att det inte var någon idé att ens tänka tanken att ligga kvar och snooza i det ljudet. Det är annars något jag är grymt bra på, särskilt de dagar när jag inte har en tid jag måste vara på jobbet. Jag kikade in till Stasys för att dokumentera det senaste som gjorts i badrummet.

 
Den lilla halvväggen till bastun är uppbyggd. På insidan av den ska bastuaggregatet sitta och resten av basturummet kommer att vara i glas.



Ytterväggarna är uppsatta och spacklade och ska bara målas - sedan är de klara.

När jag gick hade Stasys börjat sätta kaklet vid handfatsväggen så vi får se hur långt han har kommit när jag kommer hem i kväll.


Kommentarer
Postat av: OH

Det har hänt en del sedan i torsdags - kul! Ser också fram mot skålen på balkongen : )

2009-02-19 @ 19:22:06
Postat av: Jenco ♥

Ja det händer grejjer!!

Kul!

2009-02-19 @ 20:08:37
URL: http://jencobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0