Elgubben tillbaks igen

I morse kom elgubben tillbaka för att göra vissa justeringar med 3-faserna, montera lampor och göra några nya eluttag till oss. Vi vill ha fler uttag vid köksön och vid den långa bänken. Det var vissa språkförbistringar i vårt kök när jag gick i morse och TU fick vara hemma och visa hur sakerna skulle placeras.

Ett litet steg till närmare finalen. Som efter gårdagens diskussion om hur hallförvaringen ska byggas känns så avlägsen, så avlägsen. Skönt att pappa kommer och styr upp det hela i helgen. Hoppas allt flyter på då och att vi kommer riktigt, riktigt långt.

Status på soffbeslutet är fortfarande QUO. Jag vill ha divan - annars kan jag tänka mig en annan soffmodell. TU vill inte ha divan.. Och det är dyrt, ångestladdad, världsligt och stressande och jag vill bara att allt ska vara på plats och klart och att det ska kännas helt hundra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0