Efterbilder

På Leonits begäran kommer här några efterbilder hur det blev efter veckans återställande.


Inte så många synliga spår kvar av missödet med skåpet. Det är bucklan i diskhon och den krokiga blandaren som skvallrar om vad som hänt. Och så de tomma skåpen då, förstås. Täckskivorna är på plats och vi har fått tre spottar monterade under överskåpen. Bänkskivan på sittdelen är fastskruvad och jag har lagt dit diverse blandade kuddar så länge i väntan på en madrass.

Tog fram de färgade cocktailglas som vi fick i julklapp av TU:s föräldrar och som stått i sina kartonger i gästrummet tills nu (som tur var) och konstaterade att de vinröda glasen passade perfekt till underläggen. Vi fick två vinröda, två gula och två blå och jag hann säga till TU att just de vinröda glasen kan jag tänka mig att köpa några fler av nu när vi måste skaffa nya glas innan jag råkade välta det ena glaset mot det andra och skapa veckans andra glaskross...

Suck! Men de var snygga där på köksön de få sekunder de hann att stå där iallafall!

Tar fler bilder i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0