Måndag kväll

BALKONGEN ÄR PÅ PLATS!!!

Det var med ett försiktigt kliv jag tog första steget ut på balkongen och Stasys hade väldigt roligt åt mig när jag tittade ner och fick svindel. Han tog en rökpaus och höll mig sällskap och hoppade glatt runt för att visa mig hur hållfast balkongen var skruvad i väggen till min stora förskräckelse. Vågar inte lita på att den sitter fast än men jag fick en visning av bultarna och byggställningen var ju kvar under så jag vågade mig på en stunds vistelse där ute.

 
Stasys tar en rökpaus medan våtklegget han målar väggarna med torkar

 
Kan se framför mig skålen vi ska ta här ute när alla gubbar har packat sitt pick och pack och lämnat oss och allt är KLART!


Nu har Karo varit här en timme och gått igenom kakling, bastuväggsbygge mm mm. Han jobbar tydligen kvällar för det går inte att få tag på honom på morgonen. Passar mig perfekt för jag förstår inte tjusningen med att mötas kl 7:00 och diskutera plattsättning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0