Nygamla köksstommar förvandlade till hallmöbler

Min fantastiske pappa har på en halv dag förvandlat de överblivna stommarna som stått och skräpat i vårt vardagsrum till en praktisk hallförvaring.


Stommarnas djup kortas ner från 60 cm till 34 för att passa i hallnischen.

Kanterna putsas till med min present jag fått av TU. Mellan de båda högskåpen ska vi ställa våran skohylla och bygga en sittbänk över. Kanske blir det också ett hyllplan som sträcker sig över de båda högskåpen också som vi kan ställa snygga förvaringslådor på?


Nu är det så där underbart dammigt överallt igen! Men den här gången njuter jag av det för det betyder att vi gör något, att det går framåt och att vi snart är klara!

Efterbilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0