NÄSTAN spagetti och köttfärssås

Men bara nästan! För när jag väl kom hem med ingredienserna insåg jag att jag inte har packat upp stekpannorna samt att de inte är testade på induktionshällen och tveksamt om de fungerar där. Våra grytor har fått klartecken för de är av märket IKEA 365+ (IKEA är ett ganska stort varuhus där man kan köpa möbler och inredning till bra pris..;)) och fungerar på induktionshällar.

Tiden sprang iväg och jag skulle på styrelsemöte med bostadsrättsföreningen så köttfärsen hamnade i frysen i väntan på bättre tider. Men det var roligt att handla med TANKEN att jag skulle hem och laga mat iallafall!

Hann packa upp lite mer saker igår också innan läggdags och jag har konstaterat att vi kommer behöva bådas våra uppsättningar med knivar då man vill ha det lättillgänligt både vid köksbänken och köksön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0