I love IKEA

Eftersom vi ändrat planlösning några gånger under köksrenoveringen hade vi ett antal överblivna saker från IKEA som inte blivit montera. Låddämpare, lådfronter till det smala skåpet (som nu är garderob i hallen) och täckskivor. Igår satte jag mig ner och gick igenom alla kvitton och leverensutskrifter för att hitta just dessa prylar med syftet att försöka lämna tillbaka dem mot ett tillgodokvitto. Jag tänkte att "går det så går det". De tre månadernas öppet köp är ju förbrukade sedan länge då köket levererades i maj förra året.

Vi stuvade Lennart med täckskivorna (195 cm) och prylarna och TU tog vägen via IKEA när han skulle till beachvolleybollen och en timme senare fick jag ett sms att vi nu hade 2 200 kr insatt på vårt konto. GRYMT! Inte ens tillgodokvitto utan pengar rakt i handen. I love IKEA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0