Några före- och efterbilder

Hittade prospektet på lägenheten idag när jag letade efter några bankpapper och när jag ser bilderna på lägenheten kan jag inte minnas hur vi tänkte när vi såg den. Det gick så fort och jag var nog inställd på att det skulle gå så smidigt att fixa i ordning den. Undrar hur vi hade resonerat om vi hade haft facit i hand då..

Här är vardagsrummet a la Holger. Prydligt så här när man inte känner röklukten men för oss som var där är det inte svårt att få fram rökassociationer bara av att se bilden och de gula väggarna.  Blä, vad äckligt det var när vi tvättade dem och nikotinfettet rann nerför väggarna.


Köket då...

 
.. och idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0