Polenbilder

Fler inredningsbilder från Polen:
 

Som jag har letat efter toalettpappersrullshållare till nya badrummet! Vi behöver en som står på golvet och jag vill inte att det ska vara kombinerat med toalettborste, inga krusiduller på och helst en fyrkantig bottenplatta och så enkel design som möjligt. Helt plötsligt fanns det en affär med MASSOR av just sådana golvmodeller och expediten skrattade åt oss när jag poserade framför skyltfönstret. Inte en enda var i min smak dock..


Diskmedels-/tvålpumpar i långa rader..




Här är vår favorit från resan - ett höj och sänkbart glasbord. Skulle göra sig fint till vår blivande loungesoffa! Praktiskt när man vill äta i soffan att kunna höja det till en högre nivå också. Det fanns flera olika varianter och storlekar, bland annat ett runt i två delar som gick att snurra. Ska kolla om de finns i någon svensk möbelkedjas sortiment. Vi fick nämligen inte med dem på flyget :)


Det här soffbordet, eller rättare sagt, soffborden, gillade vi också. Man köpte lösa delar och kombinerade ihop som man ville och under sitter små hjul så att man lätt kan dela och förflytta varje litet bord efter behov.


Det tar på krafterna att gå runt i dessa gigantiska köpcentra och på Mediamarkt hittade vi massagestolar. Härligt att köra shiatsumassage (eller hur det nu stavas) för en trött rygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0