Torsdag kväll - TU lycklig bastuägare

Det var en mycket lycklig TU som packade innebandyväskan och lämnade lägenheten efter kontrollen av bastulavbyggets fortskridande. Min idé om snedställd lav är nu förverkligad och byggkillen har varit grym! Visst blev det bra!


Före: Vår plockepinnmodell vid lunchtid idag
Efter: En färdig sittplats, lagom för en rumpa





Bastuaggregatet är på plats också men har fortfarande skyddsplasten på, därav den vita färgen. Bastusten är inhandlat och ligger i kartonger i hallen och väntar på att premiäreldas. Glasväggen och dörren kommer först om 2-3 veckor men om jag känner TU rätt kommer han att elda på innan dess "för att testa".


Själv känner jag för att testa mitt första B och ta ett provbad efter Antikrundan. Det känns lite overkligt att det går att använda badrummet och att de snart kommer packa ihop grejorna och ställa sig i startgroparna för nästa projekt... köket.


Kommentarer
Postat av: Jenco ♥

Men shit vad bra det blev!

2009-03-05 @ 21:31:27
URL: http://jencobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0