brabyggare.se

I morse var Balcona här för slutbesiktning av balkongen och det gick jättebra! Det blev en lista på sju punkter som ska åtgärdas, bland annat bättre spackling av fönsterfodret och lite målningsfix. Inga stora saker dock men de vill fixa till allt för att vi ska bli nöjda. Känns bra!

Nu sitter jag och gör intresseanmälning på brabyggare.se. En bra site där man fyller i ett formulär med önskemål om vad man vill ha gjort och så blir man kontaktad av intresserade byggare. Brabyggare.se kollar upp att de har f-skattesedel och kreditvärdighet och förmedlar kontakten.

Jag har gjort förfrågning efter en inredningsarkitekt som kan hjälpa oss att rita upp köket och smarta möbleringslösningar för vardagsrummet. Jag har också skapat en förfrågan om själva köksrenoveringen.

TU tränar puttning...

Kommentarer
Postat av: uffe "golfaren"

Hej CB,

Det är chippning jag tränar.. :)

Annars tycker jag att du är grym på att skriva i bloggen. Jag ska försöka att orka lite mer framöver. By the way, chippningen var svår. En middag på spel om vem som vinner bäst av 3 i röd hink!

Pussar

2009-03-24 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0