Picassostavla



Har sålt min gamla Picassotavla till grannen! TU gillar den inte men jag har haft lite svårt att skiljas från den då den hängt med mig i så många flyttar genom åren. Har dock mentalt ställt in mig på att den ska säljas på Blocket, alternativt skänkas bort och när jag skulle plocka undan i hallen häromdagen för hantverkarna satte jag den i trapphuset. Tänkte att grannarna kanske skulle föreslå att vi hängde den där..

Istället fick jag en post-it på den där grannen frågade om den var till salu så jag har nu skjutsat ner den i hissen och kassat in 100 kr. Känns bra att den är nära och att någon uppskattar och vill ha den.


Kommentarer
Postat av: Pamela

Vilken liten solskenshistoria...förstår precis känslan av att göra sig av med kära ägodelar som har hängt med länge och liksom "hör till" en själv :-) Förresten, har du kollat in www.styleroom.se? Sök bara på "kök" eller ngt. annat som du är intresserad av och så får man visningar i andras hem. Käckt!



FörrestenII; impad är jag av din blogg, det hade hänt MYCKET sedan sist jag var inne, fina bilder och kul läsning - Kram och keep up!!!

2009-02-01 @ 09:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0