Min handyman har varit i farten

Tog en power nap häromkvällen och när jag vaknar till liv har min egen handyman byggt en provisorisk plastvägg i vardagsrummet som ska skydda vårt sovrum mot damm. Materialet hade han varit och fixat kl 7 på morgonen innan jobbet på ett byggvaruhus. Visst är han oslagbar!? Och enligt hans egen utsago finns det inte en enda spik i den vanliga väggen. När jag ger TU beröm svarar han så här:

" Det är inte särskilt komplicerat, det svåra var att få upp stommen själv "
(Pik till mig som sov men jag visste faktiskt inte att det byggdes i mitt hem)




Kommentarer
Postat av: Jenco ♥

Haha ni är ju för roliga!

Kul med balkongbygget, balkong är najs!

2009-01-29 @ 20:14:26
URL: http://jencobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0