Blocket

Vad göra om inte Blocket fanns!!

"Välrökta, inlagrade köksluckor i antikt nikotinvitt säljes till någon som inte har något emot att skruva ner skiten själv"...  

Nej, så har jag inte skrivit (då hade jag väl varit på http://www.bestofblocket.se/ vid det här laget. En sida jag för övrigt rekommenderar om man vill få sig ett gott skratt.
LÄnk till min favorit:
http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_403.jpg
 

Vi har fotograferat min gamla träbänk från IKEA, diskmaskinen, köksinredningen,handfat, badrumsskåp och toalettstolen och snickrat till annonser för Blocket.

Badrumsskåpet har vi haft framgång med tidigare då vi sålde ett likadant från lilla toaletten. Det var en stor efterfrågan på det så vi höjde priset med 300 %. Det gick lika lätt den här gången också så priset var väl fel - eller rätt beroende på hur man ser det. SKÖNT att bli av med grejorna!

Min bänk och diskmaskinen har också haft några intressenter var. Får se vad som händer där..

Och nu var det två gulliga bröder här och kollade på köket. De skulle renovera familjens sommarstuga och tyckte det var perfekt med vårt kök. De är flexibla med nedmonteringen - som de givetvis gör själva - och det passar ju oss bra eftersom vi inte vet exakt när det är dags. Bara de fick köket innan maj och det får vi väl hoppas att det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0