Pyjamasparty

Låg kvar länge i sängen i morse vilket resulterade i att jag fick öppna och släppa in Balconas killar som skulle montera ner elementet i pyjamasen. Hade inte räknat med att de skulle komma så "tidigt" som tio över åtta. Många var de också! Eller så var jag så sömndrucken att jag såg i syner men jag tror de var 5-6 stycken som troppade in på rad. Unga, söta och morgonpigga killar och jag tvingade dem att hämta upp fönstret som de dumpat nere i entrén och bära upp det till vår lägenhet. Gör ALLT för att grannsämjan ska vara så god som möjligt och kan vi förvara material inne hos oss - ja då gör vi det! :)


När jag kom hem var elementet borta så nu har vi en värmekälla mindre.. ni som har varit här i vinter vet vad det innebär. Har dock fått låna en fläkt av Balcona som vi kan ställa upp provisoriskt. Tror den kommer hamna i vårt nuvarande sovrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0