Fredag 27/2

Och där kom den rejäla förkylningen också.. Tar det som ett positivt tecken och att jag är på väg åt rätt håll!

Här hemma är det slut på friden! Den nye killen kom klockan 7 och började skrapa loss den gamla fogen med en kniv och på gatan håller gubbarna nedan låda:
 
De börjar klockan 7:00 med att borra och bila i gatan och jag kan bara föreställa mig vad grannen tycker om detta. Det är omöjligt att sova i allafall så jag har bäddat ner mig i soffan bland plasten igen och hoppas på samma givande underhållning på tv:n som igår.

För er som inte såg Antikrundan från Söderköping (avsnitt 7) och Knut Knutssons, som min kollega uttryckte det, sexuella närmande på rokokobyrån igår bara måste gå in och titta på det. Vad går den lille mannen på kan man undra men högklassig underhållning är det i allafall att se honom dansa runt och veva med armarna över en gammal byrå.

http://svtplay.se/t/102764/antikrundan



Gillar verkligen Antikrundan! Blev inspirerad av deras auktionsfynd igår och ska försöka gå lite mer i antikaffärer och på auktioner till sommaren.

Nu ska jag kolla till handykid och se till att han hittar allt material. Verkar vara en snabb grabb för golvet och fondväggen är redan skrapat och omfogat och tvättskrubben färdigriven med buller och bång och klockan är inte ens 10.00. SNART KLARA - aaaaaaaaahhhhh!!!!!

Badkaret  och bastun - here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0