Klinker på plats

Innan vi stängde butiken för igår hade klinkret lagts och fogats. Jag är lite petig, jag vet och nu ångrar jag lite att jag inte bad plattsättaren att lägga om klinkret horisontellt istället för vertikalt när han ändå bytte några för att mönstret låg fel.. VET att det inte är så noga men jag tycker att det gjorde rummet lite onödigt långsmalt samt att det är svårt att få det att se helt rakt ut då väggarna är sneda från början.. Men sedan ska ju toalettstolen dit och handfat med kommod och då kommer man säkert inte att tänka på det. Bara jag som håller på..

På bilden är golvet smutsigt också vilket gör att det inte ser så kul ut. I spåret/hålet strax ovanför golvet ska vattenledningarna gå istället för att ligga utanpå.

Handfatet och blandaren jag satte ut på Blocket igår är också sålt nu! Det kom en mycket slummig och otvättad man och köpte det nu på morgonen. Härligt att det kommer till nytta och jag hoppas han börjar använda det med en gång med tanke på lukten han lämnade efter sig...Nu ska jag ge mig ut på jakt i lägenheten efter fler saker att blocka! Inne i ett stim nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0