Rostfri bänk

Har letat efter leverantör av rostfri bänk idag och hittat några stycken. Bland annat ett företag som håller till i Smålandsstenar. Vore kul att gynna något i hemtrakterna! De har fått goda vitsord i de inlägg jag läst på olika byggforum. Har också letat liten ho till köksön och blandare. VARIFRÅN KOM DEN BEFÄNGDA TANKEN ATT DET SKULLE VARA FÄRRE BESLUT MED KÖKET ÄN MED BADRUMMET??!


Kanske ska ändra mig och låta köksön vara i rostfritt? ;) Nja, det blir nog bra med diskbänk och jag vill ha en lite högre kant, kanske 4 cm, och en bakkant mot väggen.

Till diskbänken vill jag också ha en köksblandare i stil med den här:

Tapwell Domino. Samma fyrkantiga form som de blandare vi valde till badrummet.

Nu kommer jag lägga köksplanerna på hyllan tills helgen då jag ska på konferens med jobbet och återkommer med bloggandet här då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0