Girlpower

Nu har jag haft besök av en supercool gotländska som vill lämna offert på vår köksrenovering! Hon hörde av sig på brabyggare.se och jag googlade henne direkt för jag tyckte det lät spännande med en tjej. Hamnde då på hennes blogg, teresiabjarneby.blogg.se och såg då att hon även håller på med musik.

Länken här är från hennes Idol-audition från 2008:  http://www.tv4.se/1.283438?videoId

Jag var grymt nyfiken på vad detta skulle vara för tjej och mitt första intryck är mycket positivt! Hon hade med sig en annan tjej som hon jobbar tillsammans med och de har i sin tur tre killar under sig som utför de jobb de själva inte kan eller orkar.

Här är tjejerna med Danny på rosa bandet galan förra året.Shit, de får gärna ta med sig honom när de snickrar! Han kan sjunga under tiden - INGA PROBLEM

Timpriset ligger på 320 kr exkl moms så dyrare än Karo som ligger på 260 kr exkl moms. Det ska bli spännande att se hennes offert på jobbet för vi har en från Karo att jämföra med där det står specificerat hur lång tid varje moment i renoveringen ska ta. HOPPAS HOPPAS att hon kommer med en konkurrenskraftig offert! Gillade hennes sätt och hennes positiva anda och det hade varit superkul att jobba med henne så jag kan till och med tänka mig att hon får vara lite dyrare för jag tror vi tar igen det på materialkostnaderna som skenar iväg med Karo. Hon verkade ha ett helt annat förhållningssätt till just materialet och kom med goda råd hur vi skulle pressa ner kostnaden för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0